یزدفردا :مسئول كانون مساجد استان يزد از برگزاری پنجمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس وي‍‍‍ژه هنرمندان مسجدي خبرداد.
علي حكيميان،‌ مسئول كانون مساجد استان يزد با بیان اینکه هنرمندان مسجدي يزد 13شهريور به مشهد مقدس اعزام مي شوند گفت: پنجمین دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی در يزد ویژه هنرمندان مسجدي و در بخش برادران برگزار خواهد شد.
وی افزود: محتوای آموزش‌های این دوره در دو بخش آموزش‌های اندیشه‌‌ای و مهارتی در حوزه هنر انقلابی و حوزه‌های مرتبط در قالب 3طرح رابطه، انس و رهنمون در مشهد مقدس ارائه می شود.
حكيميان اظهار داشت: طرح انس (حین دوره) با هدف ارائه فرانمای هنر و هنرمند طراز انقلابی، تعریف استراتژی، سیاست، ماموریت و برنامه های هنر انقلابی برای هنرمندان، استعداد یابی، ارزشیابی و ایجاد شبکه هنرمند انقلابی در پنجمین دوره آموزش اندیشه های آسمانی اجرا می شود.

وي با اشاره به ارسال ائين نامه و اطلاع رساني در گروه هاي مختلف هنري ادامه داد: سهميه شركت در اين طرح محدود است وهنرمندان مسجدي تا 5مرداد جهت ثبت نام، تکمیل فرم و ارائه مدارک مهلت خواهند داشت.
حكيميان گفت: نغمه های آسمانی در رشته های قرائت و ترتیل قرآن کریم و اذان، شعر و ادبیات( شعر نو و کلاسیک، نویسندگی، ادبیات داستانی، ادبیات دفاع مقدس و) گرافیگ و نقاشی، مستند سازی(عکاسی ، خبرنگاری) و رسانه(فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه و رشته های مرتبط) از جمله گروه های هنری منتخب برای حضور در این همایش است.
مسئول كانون مساجد استان يزد در پايان حداقل سن شركت كنندگان در اين دوره را 17 و حداكثر 30 سال با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم ذكر كرد و افزود: راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره بزرگ جوانان مسجدی،‌ حائزین رتبه اول تا سوم در مرحله استانی جشنواره بزرگ جوانان مسجدی در اولويت شركت در اين دوره آموزشي قرار دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا